OM 


Din Freelance Bogholder


Jeg har +30 års administrativ erfaring indenfor små og mellemstore virksomheder, heraf +20 år med egen Erhvervservicevirksomhed.


Jeg arbejder både hos virksomheden, men klare også opgaverne hjemme fra mit eget kontor, alt efter omfang af opgaverne. Jeg arbejder primært i E-conomic og Danløn, men har også erfaring med C5, Navison, Microsoft Business Central 365 , SPY og andre ERP Systemer.


Jeg har gennem årene arbejdet med brancher som

  • Tømrer
  • Entreprenører
  • Murer
  • Skateboardbane entreprenør
  • Lastvognstransport
  • Dækmontering
  • Udlejning af boliger
  • Institutioner
  • Dekoratør
  • Elektronikproduktion
  • Emballageproduktion
  • Interiør og Livstil
  • Butik og Cafeer

Endvidere har jeg arbejdet ca 10 år i Institutionskøkkener med en baggrund som Køkkenleder. Så jeg har en bred erhvervserfaring i rygsækken.


Jeg bor med min mand i Sorø, nærmere i den naturskønne Sønderskov v Frederiksberg, og vi har fornøjelsen af 2 dejlige Eurasier tæver, nu vores 4 drenge er fløjet fra reden. Min fritid bruger jeg på at lave Malerier, forskelligt Håndarbejde, gå til Hundetræning, avl på Eurasier, gåturer i den skønne natur om Sorø og ikke mindst min familie, børnebørn og gode venner.


Alis Saugbjerg

Freelance Bogholder

Din Freelance Bogholder er her for at hjælpe dig med at træffe smarte beslutninger, lige fra valg af Økonomisystem til Årsafslutning